Avdelingen består av 25 ansatte innen regnskap, kontraktsforvaltning og controlling. Vi har god spredning på alder, kvinner og menn. Alle representerer vi Amesto AccountHouses kultur, verdier og gode omdømme i markedet.
Arbeidsoppgaver
• Oppfølging og kontroll av ulike regnskapsområder; avstemminger og kontroll ifm. periodeavslutning
• Sørge for at regnskapsføringen skjer i henhold til gjeldende regelverk
• Årsoppgjør med noter og likningspapirer
• Økonomistyring, rapportering og budsjettering (konsern)
• Utarbeidelse av økonomimodeller
• Mottak og oppstart av nye eiendommer (implementering)
• Kundeansvar for eiendomsporteføljer
• Oppfølging og kontroll av leveranse
Ønskede kvalifikasjoner
• Økonomiutdannelse på høyskolenivå
• Minimum 4 års erfaring fra stillinger innenfor økonomi eller regnskap
• Erfaring fra næringseiendom vil vektlegges
• Utarbeidelse av årsregnskap og ligningsdokumenter
• God erfaring med rapporterings- og analyseverktøy, herunder Excel
• Konsernkonsolidering
• God systemforståelse
• Sterk faglig kompetanse
Personlige egenskaper
Du må like å jobbe operativt, være tett på kundene og serviceinnstilt. Det er viktig at du er trygg i din kommunikasjon med andre, samtidig som du er initiativrik og selvgående. Du liker å ha flere baller i luften og har ikke noe imot en variert arbeidshverdag. Vi ønsker også at du er nøyaktig og strukturert slik at du klarer å levere høy kvalitet til rett tid.
Vi tilbyr
Konkurransedyktige betingelser, godt arbeidsmiljø og varierte og spennende oppgaver. Du vil inngå i et sterkt fagmiljø som har en genuin interesse for næringseiendom. Du får en sentral stilling med stor utviklingsmulighet da kundeporteføljen består av svært forskjellige kunder med varierte og til dels komplekse arbeidsoppgaver. Selskapet holder til i nye og moderne lokaler i Kværnerbyen.
Vi ser frem til å motta CV og søknad fra deg!