Erfaren økonomikonsulent på remote

Jobb er noe du gjør, ikke et sted du drar til.

Amesto Remote.

Jobb er noe du gjør, ikke et sted du drar til.

Amesto Remote.

Erfaren økonomikonsulent som kan jobber hvor som helst i Norge.

Få drømmejobben akkurat der du vil bo.

Er du en erfaren økonomikonsulent på jakt etter nye utfordringer, men de spennende jobbene vokser ikke på trær i hjemkommunen din? Da er Amesto Remote løsningen.

Med Amesto Remote får du mulighet til å jobbe i et nyskapende og moderne økonomihus uten å måtte flytte til en av de største byene. Som vår erfarne økonomikonsulent kan du jobbe fra akkurat hvor du vil i Norge, og samtidig jobbe tett med våre kunder og dine nye kollegaer i Oslo og Bergen via digitale verktøy. Du samarbeider med ditt team, samtidig som du jobber selvstendig fra ditt hjemmekontor. For oss er det din kompetanse og erfaring som er viktig, ikke hvor du jobber fra.

Trigges du av å jobbe for en nyskapende arbeidsgiver som gir deg frihet og utfordringer? Har du erfaringen med regnskapsrådgiving og økonomistyring, og i tillegg stor interesse av å lære deg nye fagsystemer? Er svaret ja er det bare én ting å gjøre – grip muligheten og søk!

Arbeidsoppgaver og ansvar:

• Årsoppgjør for AS og konsern
• Skattemelding
• Regnskapsrådgiving og økonomistyring
• Bistå i faglig spørsmål til kunder og medarbeidere
• Kvalitetssikring og kontroll av andres arbeid
• Avviksanalyse, nøkkeltallsrapportering og rapportering i henhold til lovkrav
• Budsjettering
• Delta i produksjon på oppdrag etter behov
• Løpende kundedialog og kundeoppfølging

Ønskede kvalifikasjoner:

• Økonomisk utdannelse på master eller bachelor nivå
• Minimum 3-5 års erfaring fra stillinger innenfor regnskap, revisjon eller økonomi
• Dreven i årsoppgjør, skattemelding og konsern
• God systemforståelse og interesse for nye systemer. Erfaring med Xledger er en fordel
• Svært gode kommunikasjonskunnskaper på norsk, både muntlig og skriftlig

Personlige egenskaper:

Som ansatt i Amesto Remote vil du jobbe 100 % fra ditt hjemmekontor og det er derfor viktig at du er god på selvledelse. Evne til å strukturere arbeidshverdagen godt, jobbe selvstendig og levere innen avtalte frister er nødvendige egenskaper i denne rollen.

Engasjement er også noe vi ser etter hos deg som søker stillingen. Du må brenne for faget ditt og være opptatt av god kundeservice. Det er viktig at du er trygg i din kommunikasjon med andre, samtidig som du er analytisk og løsningsorientert. Du liker å ha flere baller i luften, er positiv og ønsker en variert arbeidshverdag. Rollen har mange spennende arbeidsoppgaver og du vil bli del av et team med tung fagkompetanse og erfaring.

I Amesto er vi lidenskapelig opptatt av innovasjon og tjenesteutvikling, og ønsker derfor at du også har et genuint ønske om å kontinuerlig fornye og forbedre både fagfeltet og din kunnskap.

Hva vi tilbyr:

Amesto har en ambisjon om å være «An awesome place to work»! Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser, og varierte og spennende arbeidsoppgaver. Vi bruker betydelige ressurser på digital kursing og opplæring, og gir gode muligheter for videreutvikling innen fag og system.

Høres dette spennende ut og vil du jobbe i Amesto? Send oss din CV og søknad.

Om Amesto AccountHouse

Amesto AccountHouse ble etablert i 2004 og er blant landets ledende økonomihus. Selskapet er del av Amesto Group med over 1000 ansatte i Norden.

Amesto AccountHouse har et utpreget fokus på teknologi og på løpende kompetanseutvikling både når det gjelder system og fag. Stikkord er skyplattformer, kunstig intelligens, tettere integrasjoner mellom programvare, maskinlæring, bruk av roboter og spesialutviklede funksjoner.

 

 

Om Amesto

Amesto AccountHouse er del av Amesto Group med over 1000 ansatte i Norden. Amesto AccountHouse har et utpreget fokus på teknologi og på løpende kompetanseutvikling både når det gjelder system og fag.

Amesto er en av Norges mest innovative virksomheter. Innovasjonsmagasinet 2020-21 presenterte Amesto på listen over de 25 norske virksomhetene som er best i klassen på innovasjon.