I Amesto har vi som ambisjon om å være "An Awesome place to work". Vi ønsker at ansatte skal gløde for jobben sin og engasjerer seg i faget, kollegaer og i kunder. Engasjement er også noe vi ser etter hos deg som søker rollen som lønnskonsulent, du må brenne for faget ditt og være opptatt av god kundeservice.
Du har kanskje erfaring fra lignende stilling, men ønsker å jobbe i et moderne økonomihus i vekst. Rollen har mange spennende arbeidsoppgaver og du vil bli del av et team med masse fagkompetanse og humor.
Arbeidsoppgaver og ansvar
- Løpende lønnskjøring
- Rådgivning HR og lønn
- Avstemming
- Bistå i faglig spørsmål til kunder og medarbeidere
- Årsoppgjør
- Avviksanalyse, nøkkeltallsrapportering og rapportering i henhold til lovkrav
- Kvalitetssikring og kontroll av arbeid
- Løpende kundedialog og kundeoppfølging
- Implementering og oppstart av nye kunder
Ønskede kvalifikasjoner
- Minimum 3 års erfaring fra tilsvarende stilling
- Erfaring fra arbeid med utenlandske arbeidstakere
- Erfaring lønn A til Å
- God forståelse og interesse for nye systemer, og evnen til å tilegne deg kompetanse på nye fagsystemer
- Yrkesstolthet og integritet for faget
- Gode kommunikative egenskaper muntlig/skriftlig
Personlige egenskaper
Du må like å jobbe strukturert, engasjere deg i kundene og være serviceinnstilt. Det er viktig at du er trygg i din kommunikasjon med andre, samtidig som du er analytisk og løsningsorientert. Du liker å ha flere baller i luften, er positiv og har ikke noe imot en variert arbeidshverdag.
Hva vi tilbyr deg
Konkurransedyktige betingelser, godt arbeidsmiljø og varierte og spennende oppgaver. Du vil inngå i et sterkt fagmiljø som har en genuin interessert i kundene våre. Muligheter for utvikling og organisering av kundeteam. Selskapet holder til i nye og moderne lokaler i Kværnerbyen. Dette er en fast stilling og ønsket tiltredelse snarest.