For ledere på alle nivåer.
Det spiller ingen rolle om du ønsker å utvikle en mellomleder eller en toppleder - grunnprinsippene er uansett de samme. Lederen skal bidra til økt verdiskapning, ivareta produkter, tjenester eller prosesser og sørge for at økonomiske mål for virksomheten nås.
Men veien til suksess vil være ulik for de ulike lederne. I et samarbeid er vi derfor opptatt av å kartlegge ledergruppens sammensetning, deres styrker og deres forbedringsområder. Hvordan fungerer gruppen i dag? Hva motiverer gruppen? Hvilken kompetanse finnes i dag? Hvordan samhandler lederne, og hva kan gjøres for å styrke samhandlingen mellom dem?
Gjennom samtaler, diskusjoner, øvelser og planlegging analyserer og bearbeider vi informasjon, som senere konverteres til konkrete utviklingsplaner. Underveis jobber vi aktivt med å involvere alle deltakere, for å skape den virkelig gode dialogen.
På den måten får vi frem de viktige refleksjonene, den nyttige dialogen, de gode ideene og den betydningsfulle fellesskapsfølelsen – som du trenger for å sikre virksomhetens mål.